هزینه طراحی سایت با وردپرس - تعرفه طراحی سایت وردپرسی Wordpress Site Price
نوشته شده توسط : ساناز

می دانم که بسیاری از افرد خدمات طراحی سایت وردپرس و توسعه و یا نگهداری وردپرس را به دیگران ارائه می دهند. از آنجا که بخش اعظمی از طراحی وبسایت بسیار جذاب است ، ساختن ابزارهایی است که این جامعه را قادر می سازد تا کارهای بیشتری انجام دهد. موضوع بسیار مهم قیمت و هزینه طراحی سایت با وردپرس است که معمولا افراد بسیاری برای راه اندازی کسب و کار آنلاین به تعرفه و قیمت ریالی آن اهمیت می دهند. اگر یک سایت طراحی شده گران قیمت باشد قطعا مورد قبول بسیاری از افراد قرار نخواهد گرفت.

من اظهار نظرهای بی شماری را خوانده ام (و پست های کانون توجه جامعه!) که گواهی بر این موضوع است که مضامین مانند دیوی به صدها نفر کمک کرده است اگر هزاران کاربر WordPress از یک نوع یا دیگر خدمات مرتبط با وردپرس را ارائه ندهند.

به همین دلیل در پست امروز می خواهم طیف وسیعی از دستورالعمل های قیمت گذاری وب سایت وردپرس را شرح دهم که هم به عنوان یک منبع برای جامعه و هم یک نقطه شروع برای بحث و گفتگو عمل می کند.

مسابقه به پایین: اسطوره قسمت ، مشکل بخشی.
چند روایت رایج وجود دارد که من می بینم هر از گاهی در مقاله هایی که در مورد طراحی و توسعه وردپرس بحث می کنند ، ظاهر می شود.

آنها به طور معمول چیزی شبیه به این می روند:

"وقتی افرادی که طراحی و توسعه WordPress میدن نیستند مشاغل ساخت سایت وردپرس را می گیرند، آنها را بیش از حد شارژ می کنند ، تحویل کمتری می گیرند و به طراحان و توسعه دهندگان وردپرس واقعی دچار دردسر می شوند و سردردشان را برطرف می کنند."

یا

"وقتی افرادی که طراحان و توسعه دهندگان نخبه وردپرس نیستند مشاغل ساخت سایت وردپرس را می گیرند ، برای دستیابی به مشاغل به شدت قیمت های پایین را کاهش می دهند و سپس راه حل های سریع و دست و پا گیر ارائه می دهند. این نه تنها باعث می شود که مشتریان بالقوه در مقابل وردپرس در برابر شکستن سایت هایشان سم زدا شوند ، بلکه این نقطه قیمتی را که مایل به پرداخت هزینه های حرفه ای سایت وردپرس واقعی هستند ، کاهش می دهد. "

بحث در مورد این نکات دشوار است. هر دوی آنها حقیقت زیادی نسبت به آنها دارند و در کل من تمایل به توافق دارم. با این وجود ، من مخالف نخبه گرایی ضمنی هستم که تمام پروژه طراحی سایت وردپرس را به دامنه طراحان و توسعه دهندگان پیشرفته تبدیل می کند - معمولاً کسانی که در هسته مشارکت کرده اند یا یک موضوع / افزونه گسترده ای تولید کرده اند.

نظر شخصی من در مورد خدمات ساخت سایت وردپرس این است که مهم نیست که شما در حال حاضر چه سطح دانش یا تخصص خود را دارید ، راهی برای سودآوری آن وجود دارد. و اگر می خواهید ، باید بتوانید آن هدف را دنبال کنید بدون اینکه به عنوان نقاشی در جامعه وردپرس توسط دیگران با تجربه و طراحی بیشتر توسعه پیدا کنید.

این گفت ، من می توانم ناامیدی را از جمعیت پیشرفته تر درک کنم. به ویژه توسعه دهندگان. من می توانم ببینم که چگونه روایات فوق به عنوان نیروهایی که حرفه خود را به "مسابقه به پایین" از نظر قیمت و کیفیت از نظر روایتی آسان می کنند ، برای آنها آسان است.

اگرچه شخصاً ، من فکر می کنم مشکل واقعی این نیست که افرادی با وضعیتی کمتر از نخبه در جامعه وردپرس می خواهند از وردپرس برای تأمین هزینه استفاده کنند ، این بدان معناست که برخی از آنها بیش از حد دسترسی پیدا کرده و خدمات خود را نادرست نشان می دهند.

این یک مشکل در هر صنعت است. موردی که بهتر است با ایجاد یک سرویس اعتبار سنجی استعداد (مانند دفتر بهتر کار وردپرس) و نه فرهنگ نخبه گرایی حل شود.

به روشی که من آن را می بینم ، لازم نیست که هر شخص جدیدی را به وردپرس هشدار دهیم و از هر کسی که یک توسعه دهنده پیشرفته نباشد ، دور کنیم. در بسیاری موارد ، "متخصص کافی" دقیقاً همان چیزی است که خواسته می شود (چیزی که در دو بخش زیر با جزئیات بیشتری به آن می پردازم) و هر چیز دیگری برای مشتری بی فایده و اتلاف وقت برای طراح / توسعه دهنده پیشرفته تر است. .

خوب ، بنابراین بیایید جلو برویم و به قسمت قیمت گذاری طراحی سایت این پست بپردازیم. این بخش باید برای هر دو مشتری بالقوه که در مورد تصمیم گیری در مورد استخدام کمک یا افرادی که می خواهند خدمات ارائه دهند یا نه ، و چه برای افرادی که به دنبال ارائه خدمات هستند ، اما چه نمی دانند چه هزینه ای را تعیین کنند ، مفید باشد.

در حالی که خود وردپرس رایگان است ، گرفتن و راه اندازی وب سایت وردپرس چنین نیست. برای یک ، به یک دامنه و هاستینگ نیاز دارد. سپس یک تم و افزونه برای عملکرد سفارشی وجود دارد. همه آنها می توانند به سرعت اضافه شوند.

با پیشرفت و پیشرفت WordPress ، به نوعی استفاده از آن سخت تر و آسان تر شده است. از این مفهوم که اصول اولیه ساده تر و در دسترس کاربران گاه به گاه ساده تر می شود. سخت تر از این نظر که با افزایش قدرت و انعطاف پذیری ، طیف وسیعی از ابزارها و خدمات پدید آمده اند تا وردپرس را تقریباً به هر چیزی تبدیل کنند.

از قضا ، ترکیب یک پلت فرم بالغ و اکوسفر رو به رشد آن ، منحنی یادگیری وردپرس را فراتر از آنچه بسیاری از افراد راحت یا علاقه مند به حرکت هستند ، گسترش داده است.

این پیچیدگی کاربران قدرتمند WordPress را به یک ارائه دهنده خدمات با ارزش تبدیل کرده است. من دوست دارم به آنها فکر کنم شبیه متخصصان فتوشاپ. آنها ممکن است نتوانند نرم افزاری را که مورد استفاده قرار می دهند بسازند اما می توانند با آن کارهایی واقعاً چشمگیر انجام دهند.

اینجا جایی است که من خدمات ارائه دهنده و تعمیر و نگهداری کلیدهای WordPress کلید در دست را مشاهده می کنم. آنها طراحی و توسعه سفارشی را ارائه نمی دهند بلکه یک سطح بالایی از تخصص با تعداد مشخصی از ابزارهای وردپرس متناسب با طاقچه هستند.

اگر این شما هستید ، ممکن است شما در راه اندازی وبسایت و وبلاگ ها ، اوراق بهادار ، صفحات مشاغل کوچک و غیره متخصص شوید ، ممکن است موارد ناخوشایندی از یک چارچوب اصلی موضوع و افزونه های لازم را برای یادگیری شخصی داشته باشید. تعداد روزها بر خلاف هفته ها یا ماه ها. این شدیدا روی هزینه طراحی سایت وردپرس اثر گذار است.

شما همچنین می توانید یک دامنه و نماینده میزبان باشید. همچنین می توانید خدمات مرتبط از قبیل خدمات نگهداری سایت ، استراتژی بازاریابی ، استراتژی محتوا ، آموزش وردپرس و موارد دیگر را ارائه دهید.

پروژه های سفارشی وردپرس جایی هستند که واقعاً جالب هستند. این به طور حتم دامنه توسعه دهندگان و طراحان متخصص WordPress است. در جایی که مطلوبیت و اثربخشی راه حلهای کلید در دست به یک دیوار برخورد می کند و چیزی مورد نیاز است.

این ارائه دهندگان خدمات در PHP ، CSS ، Javascript و MySQL ماهر هستند. آنها به احتمال زیاد در هسته کمک کرده اند و حداقل 3 سال تجربه وردپرس دارند. آنها ممکن است یک رهبر فکری وردپرس باشند و در WordCamps یا مقالات آنلاین به گفتگو بپردازید.

آنها قادر به ایجاد تم ها و پلاگین های سفارشی و همچنین حل مشکلات سازگاری با سایر ابزارهای مورد نیاز خواهند بود. آنها کدی را ارائه می دهند که سبک ، تمیز و آسان برای دیگران باشد تا بتوانند با طرحی که مختص شماست کار کنند.

این یک سرویس رویای واقعی است و اگر به آن احتیاج دارید و می توانید هزینه طراحی سایت آن را داشته باشید ، به خوبی هزینه دارد. بسیاری از طراحان و توسعه دهندگان با کیفیت بالا ، مطابق با توضیحی که در بالا آورده ام ، می توان در بخش های مرجع ارائه دهندگان محصول / خدمات وردپرس مانند WPEngine ، StudioPress یا WooThemes یافت.





:: برچسب‌ها: قیمت طراحی سایت وردپرس , هزینه طراحی سایت وردپرس , هزینه سایت وردپرس , هزینه طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: